Lelystad brengt nieuw campagnefilmpje uit

De nieuwste aanwinst in de reeks campagnefilmpjes van Lelystad staat vanaf heden online. Het nieuwe campagnefilmpje toont op creatieve wijze dat Lelystad vol mogelijkheden zit als het gaat om vrijetijdsbesteding. Zoals voorgaande jaren zijn natuur en ruimte opnieuw de verbindende factoren.

Merkbelevingsstrategie
Uit onderzoek in 2015 bleek dat mensen bij de vraag ‘Waar denk je aan bij Lelystad?’ niet meteen aan natuur dachten. Echter, met de stelling ‘Rondom Lelystad is veel natuur en water’ was bijna iedereen het eens. Sindsdien richt City Marketing Lelystad zich in de marketing van Lelystad op natuur. Door middel van onder andere de zeven campagnefilmpjes wordt ‘het merk Lelystad’ geladen door natuur en het gevoel van ruimte en vrijheid dat daarbij hoort. Het gaat hierbij niet zozeer om het laten zien van al het moois dat de stad te bieden heeft: het doel is om het gevoel van Lelystad over te brengen. De glimlach op iemands gezicht in combinatie met het merk Lelystad.

Vrijheid als op de prairie
Dit campagnefilmpje is er één uit een reeks van zeven. Ze vertellen allemaal een ander verhaal, waarbij deze focust op de vrijheid van de buitenlucht in Lelystad. Lelystad is bijvoorbeeld onder ruiters een geliefde locatie vanwege het prachtige buitengebied met de beste ruiterpaden. City Marketing Lelystad maakte, net als de eerdere campagnefilmpjes, ook het nieuwste campagnefilmpje samen met het Lelystadse bedrijf Klei: drie jonge ondernemers die met creatieve ideeën een volledig concept neerzetten. Het nieuwste filmpje had niet tot stand kunnen komen zonder de hulp van Suzanne van der Laan, Vincent van Vliet, Chantal Streng, Ben Boske, Miriam de Regt, Kyra de Regt, Ivan de Regt en Sepp de Regt.

De merkbelevingsfilmpjes zijn te vinden op  www.lelystadgeeftlucht.nl/stadspromotie

Het bericht Lelystad brengt nieuw campagnefilmpje uit verscheen eerst op City Marketing Lelystad.

Leave a Reply