Hoofdstad van Flevoland verleidt woningzoekenden

‘Toe aan een grotere tuin?’ of ‘Meer ruimte voor hetzelfde geld?’ Vanaf eind oktober worden treinreizigers in en rondom Amsterdam, Almere, Zwolle en Kampen door middel van opvallende abri’s verleid om naar Lelystad te verhuizen.
Aansprekende foto’s en prikkelende teksten verwijzen treinreizigers naar de website volgjewoonwens.nl Op deze website kunnen zij informatie vinden over het aanbod van ruime bestaande woningen, unieke nieuwbouwprojecten en mooie kavels in de provinciehoofdstad.

City Marketing Lelystad, die de abri’s uiteraard ondersteunt met een online campagne, mikt vooral op jonge gezinnen en de zogenaamde ‘empty nesters’. Dit zijn 50-plussers, waarbij de kinderen zijn uitgevlogen.

‘In Lelystad vinden ze waar in veel steden een tekort aan is; groen, water, lucht en vooral ruimte’,

‘In Lelystad vinden ze waar in veel steden een tekort aan is; groen, water, lucht en vooral ruimte’, aldus Tony Merkelbach, directeur van City Marketing Lelystad. Alinda Boeve, bestuurslid van Overlegorgaan Bouwnijverheid Lelystad: ‘Lelystad is een vriendelijke stad, waar het woongenot hoog is. In de groene wijken kunnen kinderen heerlijk buitenspelen, de kavels zijn groot en er is veel natuur. En dit allemaal voor een betaalbare prijs.’

De campagne loopt 3 weken, is onderdeel van het woonmarketingplan City Marketing Lelystad en gemeente Lelystad in afstemming met Overlegorgaan Bouwnijverheid Lelystad. De campagne wordt gefinancierd vanuit een marketingbijdrage die ontwikkelende partijen in rekening wordt gebracht en verwerkt is bij de grondtransactie.

Meer informatie over wonen in Lelystad: www.volgjewoonwens.nl



Het bericht Hoofdstad van Flevoland verleidt woningzoekenden verscheen eerst op City Marketing Lelystad.

Leave a Reply